indir.com Temsilcisi Olmak!

indir.com Türkiye'nin her yanından temsilcilerini aradığını aradığını duyurdu. Temsilciler hem indir.com'u şehirlerindeki etkinliklerde temsil edecek hem de indir.com'un sunduğu imkanlardan faydalanacak.

Ben de bu yazıyı indir.com'da temsilci olabilmek için yazıyorum. Çünkü bu tarz sosyal etkinliklerin bana kişisel olarak büyük bir deneyim sunacağının farkındayım. indir.com gibi kurumsal bir sitenin temsilcisi olmak hem CV'me yazabileceğim güzel bir çalışma hem de edindiğim tecrübeleri kullanarak kendime ilerideki çalışma hayatım için çizebileceğim bir araç.

indir.com temsilcilerine bir çok imkan tanıyor. Bu imkanlar şu şekilde ;
- Düzenlenecek etkinliklere konuşmacı desteği sağlamak
- Düzenlenen etkinliklerde tanıtım sponsorluğu yapmak
- Mentörlük hizmeti sağlamak
- Staj yeri vb sorunların çözümüne yardımcı olmak.
- Tüm temsilcilerine imza'nın düzenlediği etkinliklere ücretsiz katılım imkanı sağlamak.

Bir çok imkan sağlayan indir.com bizden neler yapmamızı bekliyor?

- İnternette indir.com'u temsil etmek
- Temsilcisi olunan bölgede indir.com'u temsil etmek
- Temsilcisi olunan bölgede afiş, tanıtım ve bunun gibi çalışmalara destek vermek.
- Temsilcisi olunan bölgede indir.com'un düzenlediği etkinliklerde gönüllü olarak yardım etmek

Neden indir.com temsilcisi olmak istiyorum?

Hali hazırda Bilişim Sistemleri Mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Muhtemel olarak çalışma hayatım internet, teknoloji vb. ile geçecek. Böylesine bir sitenin temsilcisi olmak bile başlı başına bir vasıf iken indir.com'un etkinliklerinde görev almak, indir.com için çalışmalarda bulunmak muhteşem bir deneyim olacaktır.

indir.com temsilcisi olunca yapacağım ilk işlerden bir tanesi bölümümüz içerisinde kurulmuş BİTEK'in yapacağı etkinliklerden bir tanesinde indir.com'un da yer almasını sağlamak olacak. Bununla birlikte okulumuzda yapılacak daha büyük çaplı etkinliklerde de indir.com'un haberdar edilmesi eğer katılmak isterse katılmasına aracılık etmek istiyorum. 

Genel olarak bu sosyal görevin bana çok şey katacağına inanıyorum. Takip ettiğim, bildiğim, özendiğim insanlar ile birlikte çalışmak, onlarla tanışmak, tecrübelerinden yararlanmak hayatım boyunca bana yardımcı olacak bir deneyim olacaktır bundan eminim.

indir.com için kendi okulumda ve yaşadığı m şehirde yapılacak bütün etkinliklede görev almak isterim. Zaten Kocaeli'nde yaşadığım için İstanbul'da da yapılacak olan bir çok etkinlikte gönüllü olarak çalışmam hiç de zor olmayacaktır.

Ömercan Dinç

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Blockchain Teknolojisinin Kısa Tarihi - Bitcoin,Kripto Para, Peer-to-Peer

Aramamotoru.com Etkinliği 13 Mayıs’ta Bahçeşehir Üniversitesinde!